ZBIJANIE OBIEKCJI KLIENTA

ZBIJANIE OBIEKCJI KLIENTA

ZBIJANIE OBIEKCJI KLIENTA

Szkolenie „Zbijanie Obiekcji Klienta” jest w całości poświęcone kształceniu umiejętności, technik i metod związanych z radzeniem sobie z zastrzeżeniami klientów.

Specjalna metoda dostosowania szkolenia do specyfiki pracy handlowców firmy, w której realizujemy ten program szkolenia powoduje, że podczas szkolenia pracujemy na autentycznych obiekcjach i zastrzeżeniach używanych przez klientów tej jednej konkretnej firmy.

W trakcie warsztatów, krok po kroku, obiekcja po obiekcji, wypracowujemy techniki i sposoby radzenia sobie z prawdziwymi i realnymi zastrzeżeniami klientów firmy, która zleciła nam szkolenie swoich handlowców. Dzięki temu, pod zakończeniu szkolenia handlowcy są „wyposażeni” w skuteczne narzędzia zbijania obiekcji, które mogą od razu zastosować w swojej pracy.

Cele szkolenia

Celem szkolenia „Zbijanie Obiekcji Klienta” jest przygotowanie handlowców Twojej firmy do radzenia sobie z, nawet najtrudniejszymi, zastrzeżeniami i obiekcjami klientów.

W trakcie szkolenia, dzięki jego warsztatowej formie i specjalistycznej wiedzy i doświadczeniu trenera handlowcy:

1. Poznają zasady skutecznej komunikacji z klientem pozwalającej właściwie reagować na obiekcje.

2. Nauczą się technik radzenia sobie z obiekcjami:

• cenowymi,

• dotyczącymi źródeł dostawy,

• produktowymi,

• … innymi niespodziewanymi.

Przygotowując to szkolenie w formie zamkniętej (dla grupy handlowców z jednej firmy) przeprowadzimy specjalne badanie, które określi rodzaj obiekcji i zastrzeżeń zgłaszanych przez Twoich klientów. W trakcie warsztatów, wspólnie wypracujemy metody i techniki, którymi posłużą się Twoi handlowcy w rozmowie z klientami.

 

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE

• Czym są obiekcje

• Klasyczne wybiegi klienta

• Emocje w zakupach

• Most sprzedażowy

2. WŁAŚCIWA KOMUNIKACJA

• Rozpoznawanie potrzeb klienta – aktywne słuchanie

• Nadawanie na kanale klienta

• Omijanie wewnętrznych przeszkód

• Reagowanie na obiekcje

3. OBIEKCJE CO DO CENY

• Ciężkie czasy

• Kupię z drugiej ręki

• Nie stać mnie na to

• Mam jeszcze inne oferty

• Sprawdzę ceny u konkurencji

• Kupię jak dostanę rabat

4. OBIEKCJE CO DO ŹRÓDŁA DOSTAWY

• Nie mam czasu proszę iść do działu zaopatrzenia

• Mam tylko 5 minut

• Nie kupię od Waszej firmy

5. OBIEKCJE CO DO PRODUKTU

• Kupuję tylko …

• Wasz produkt jest zbyt skomplikowany

• Produkt zbyt nowoczesny

• Jestem zadowolony z tego co obecnie używam

• Konkurencja ma lepsze produkty

• Miałem już coś takiego i nie chcę …

6. ZAKOŃCZENIE

• Klient stracony = klient potencjalny

 

Trener

WALDEMAR WAWERSKI

Waldemar Wawerski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Waldemar Wawerski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Trener – Praktyk. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych.

Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 roku w Ośrodku Rozpowszechniania Wydawnictw Naukowych Polskiej Akademii Nauk. Od 1997 roku związany z branżą wydawniczą, przeszedł wszystkie stopnie kariery zawodowej począwszy od Przedstawiciela Handlowego skończywszy na wyższych stanowiskach menedżerskich.

Obecnie konsultant przedsięwzięć realizowanych w branży SPA & Wellness. Doradza, przygotowuje projekty, strategie rozwoju, analizy finansowe i plany marketingowe. Posiada umiejętności analityczne, twórcze oraz integrujące wiedzę z różnych dziedzin: ekonomii, zarządzania, marketingu, psychologii i filozofii.

Absolwent Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył Szkołę Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada certyfikat trenerski na IV poziomie – Trener wg. Europejskich Ram Kwalifikacji.

Zwolennik zrównoważonego rozwoju, nowoczesnych modeli biznesu, społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa i holistycznego widzenia człowieka, świata oraz aktywności gospodarczej. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu umiejętności miękkich, oparte na odkryciach nauki i psychologii.

Jego misją jest zdobywanie, gromadzenie i upowszechnianie najwyższej jakości wiedzy i nauki. Uczy wyłącznie tego, co sam praktykuje.

 Kontakt w sprawie szkolenia

Ten wpis został opublikowany w kategorii Szkolenia obsługa klienta i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz